Udvikling af nye kontaktpunkter skaber mersalg

22.05-2018

Hvis I ønsker at skabe mersalg, kan det være en god idé at identificere alle de kontaktpunkter, I har med jeres kunder. Metoden er effektiv og anvendelig for alle typer virksomheder. Men hvad er et kontaktpunkt, og hvordan kan I, via udvikling at nye kontaktpunkter, skabe et mersalg?

LæseLounge for erhvervsledere

15.05-2018

Kom med i et nyt erhvervsnetværk. Bliv dygtigere og få nye kontakter. Vi mødes fire gange. Til hvert møde har vi læst en relevant fagbog. Udover at blive en del af et netværk, møder du forfattere og meningsdannere. Vi giver dig bøgerne, netværket og omgivelserne. Du skal blot læse, reflektere, tage imod.

Når marketing og PR arbejder sammen

10.04-2018

Hvis I ønsker at gøre jer mere synlige, er der to overordnede greb, I kan anvende. Det ene er markedsføring, det andet er public relation (PR). Den ene disciplin er ikke vigtigere end den anden. Begge er nødvendige for at sikre virksomhedens position og øge relationen samt interaktionen med kunderne. Men det er vigtigt, at I kender forskellen i de enkelte discipliner. Ellers går I glip af en fælles forståelse af virksomhedens berettigelse og mål. I værste fald arbejder marketing og PR i hver sin retning.

Når medarbejderne bliver digitale brand ambassadører

13.03-2018

Kommunikationen på de sociale medier er en vigtig del af virksomhedens aktiviteter, hvor likes, shares og kommentarer kan være afgørende i ønsket om at få at budskaberne helt ud til forbrugerne. Ét af de nyere begreber ”employee advocacy” handler om, at engagere og motivere medarbejdere i virksomhedens brand på de sociale medier. Målet er at skabe digitale brand ambassadører i medarbejderstaben.

Blog din virksomhed til succes

23.01-2018

Det er blevet sværere at få fat på de kræsne og travle forbrugere – især de unge. De sociale medier spiller en væsentlig rolle i kampen om opmærksomheden. Virksomhederne må i højere grad tænke kreativt, og alternativt, for at få skabt et større kendskab.