Hvad lover I jeres kunder?

12.06-2019

Digitaliseringen og de nye teknologier skaber andre agendaer og nye behov. Interaktionen med kunderne ændrer sig konstant. Det udfordrer virksomhedens evne til at blive skarpere på dens styrkepositioner og løfte. Kernefortællingen er forudsætningen og fundamentet for at det lykkes.

Hvordan går det med jeres interne kommunikation?

15.05-2019

En forudsætning for at lykkes med sin eksterne kommunikation, er at have styr på den interne. Medarbejderne skal være klædt på til mødet med jeres mange interessenter, så de bliver ambassadører. Det kræver, at I har jeres kommunikationsstrategi og grundfortælling på plads.

Earned og owned medier

30.04-2019

Hvis I vil skabe loyale kunder, må I få dem til at engagerer sig i jer. Kunder der engagere sig i virksomheder eller brands, er særligt optaget af, hvad I laver. De er måske endda også følelsesmæssigt involveret. Det kræver et målrettet arbejde at komme dertil.

Integrer jeres kommunikation

19.03-2019

Kommunikationsprocessen har ændret sig markant i takt med digitaliseringen og en øget globalisering. Nye kommunikations- og mediekanaler dukker op. Fysiske forretninger får selskab af webshops, og de sociale medier sætter nye agendaer. Det betyder, at jeres mange interessenter møder jer i mange, og flere forskellige sammenhænge – og på forskellige kanaler. Hvordan sikrer I, at I kommunikerer ensartet, således I ikke forvirrer jeres omverden? Samtidig med, at I passer godt på jeres brand.

Grundfortællingen som brandingværktøj

07.03-2019

Når virksomheder anvender branding, som et værktøj til differentiering, er det for at gøre forbrugerne i stand til at vælge ud fra deres præferencer. Virksomhedens grundfortælling er fundamentet for at tydeliggøre styrker og ønskepositioner.