Z´erne kommer – er I klar?

14.09-2016

Personer der er født midt 90´erne og frem til start 00´erne kaldes for generation Z. Fremtidsforskere, sociologer og andre med interesse i forbrug og adfærd, har gennem en årrække kategoriseret og karakteriseret årgange

Hvordan går det med jeres fire P´er?

30.08-2016

Noget af det første man lærer, hvis man interesserer sig for markedsføring, er at definere de såkaldte” Fire P´er”. Det er de parametre eller variabler, der indgår i jeres virksomheds marketing mix (produkt, pris, placering og promotion). Målet er at opnå overensstemmelse mellem de fire parametre, hvilket man især gør ved hjælp af en løbende justering samt en tilpasning af hvert enkelt parameter.

Sansernes magt i mødet med kunden

24.05-2016

Mange virksomheder har opdaget, at menneskets medfødte fem sanser spiller en væsentlig rolle i mødet med kunderne. De allerbedste virksomheder er blevet bevidste om at integrere lys, lyd, lugt, smag og følelser i deres forretningsmodeller.

Positionering og prissætning – gratis workshop

13.05-2016

Hvad gør du for at skille dig ud fra dine konkurrenter, blive kundernes foretrukne og ikke kun konkurrere på pris? På denne workshop hjælper vi dig med at blive skarpere på, hvordan du finder din plads i markedet.

Er kommunikationsstrategien vigtigere end nogensinde?

10.05-2016

De sociale medier, og de nye kommunikationsplatforme, udfordrer os på timing, tempo og indhold. En god kommunikationsstrategi identificerer og beskriver de kommunikationsmæssige konsekvenser for jeres virksomheds strategi. Grundelementerne i kommunikationsstrategien tager afsæt i jeres idegrundlag, mission, vision, værdier, mål og handlinger. Med den nye teknologi, er det måske vigtigere end nogensinde, at have en klar

shitsstorm1