Skab stærke forretningskoncepter og vind kunder

01.05-2017

Mange virksomheder har for længst opdaget, at det kan være en god idé at arbejde med koncepter. Grundlæggende er et koncept en idé eller en plan, som man inkorporerer i sit strategiske, operationelle og taktiske arbejde. Bæredygtige koncepter bygger på flere elementer, men kunsten er at få elementerne til at spille sammen.

Mød de danske JFK drenge

24.04-2017

Showet, der har taget Washington D.C. med storm, kommer nu til Danmark. Den danske Hollywoodstjerne Caspar Phillipson og den kendte USA analytiker Anders Agner, har skabt et helt unikt foredrag, som handler om præsident Kennedys største taler. Washington Post har livestreamet showet, en ny spændende bog er på vej, og de to herrer er inviteret til at tale i Berlin, New York og Dallas. JFK ville have fyldt 100 år i år.

Når vi ikke leverer det, kunderne forventer

03.04-2017

Vores kunder har forventninger til os, og det er vores opgave at indfri disse. Men det er ikke altid, at kundens perspektiv og ønsker stemmer overens med det vi tror, kunderne gerne vil have. Det kan derfor være en god idé at kigge nærmere på alle de interaktioner, vi har med vores kunder.

Hold styr på kunderne og sælg mere

21.03-2017

Der ligger rigtig meget viden gemt i et veletableret og opdateret CRM-system. Hvis ledelsen ikke ser nødvendigheden i at skabe nogle klar retningslinjer for, hvorfor systemet hele tiden skal opdateres og hvorfor det er nødvendigt at inkorporere rutiner for datadisciplin, risikerer virksomheden at tabe vigtig viden.

Hvad er det egentlig jeres kunder siger?

21.02-2017

Hvis I ønsker at blive bedre til at kommunikere med jeres kunder, er evnen til at lytte afgørende. Desværre sker det alt for ofte, at vi på grund af travlhed og uvidenhed, ikke får sat os i kundens sted og reelt hører, hvad der egentlig bliver sagt til os. En god lytteteknik kan hjælpe os på vej. På den måde undgår vi misforståelser og får samtidig afdækket kundens behov langt mere grundigt.