Integrer jeres kommunikation

19.03-2019

Kommunikationsprocessen har ændret sig markant i takt med digitaliseringen og en øget globalisering. Nye kommunikations- og mediekanaler dukker op. Fysiske forretninger får selskab af webshops, og de sociale medier sætter nye agendaer. Det betyder, at jeres mange interessenter møder jer i mange, og flere forskellige sammenhænge – og på forskellige kanaler. Hvordan sikrer I, at I kommunikerer ensartet, således I ikke forvirrer jeres omverden? Samtidig med, at I passer godt på jeres brand.

Grundfortællingen som brandingværktøj

07.03-2019

Når virksomheder anvender branding, som et værktøj til differentiering, er det for at gøre forbrugerne i stand til at vælge ud fra deres præferencer. Virksomhedens grundfortælling er fundamentet for at tydeliggøre styrker og ønskepositioner.

Indholdsstrategi på de sociale medier

08.02-2019

Udbredelsen og anvendelsen af de sociale medier udfordrer virksomheder i forhold til at trænge igennem til de travle forbrugere. Kunsten er at udarbejde en indholdsstrategi, kende sin målgruppe og få dem til at engagere og involvere sig i sin virksomhed og i sit brand.

Hvordan får vi kunderne til at huske os?

05.12-2018

Når vi ønsker, at kunderne skal vende tilbage, og tale godt om os, kan det være en god idé at kigge nærmere på hvordan, og hvad de husker os for. Nyere forskning peger på, at virksomheder med fordel kan kigge på, hvordan kundernes oplevelse hænger sammen med deres hukommelse. Men hvordan designer vi mindeværdige oplevelser for vores kunder?

Loyale kunder går ikke op i pris

20.11-2018

Det er billigere at fastholde nuværende kunder frem for at hente nye. Men mange virksomheder arbejder ikke målrettet nok med kundefokus og loyalitetsprogrammer. Konkurrencen er blevet hårdere og forskellen mellem produkterne og ydelserne mindre. Men hvordan får I kunderne til at blive hos jer?