Ekspert i virksomhedens kernefortælling
Jeg hjælper virksomheder med at få deres kernefortælling på plads, og dermed styrke deres evne til at kommunikere skarpere – internt som eksternt. Mit særlige fokus er at forstå, forenkle og forvandle virksomhedens styrkepositioner, formulere fortællingen og derefter aktivere kernefortællingen i organisationen.

Billede3

Virksomhedens særpræg og “DNA”
Kernefortællingen er virksomhedens “DNA”, og den tager udgangspunkt i virksomhedens strategi, forretningspotentiale og de vigtigste interessenter. Mine særlige styrker er min evne til at forstå forretningspotentialet, tage kundeperspektivet og afdække virksomhedens særpræg. Jeg befinder mig godt med at udfordre og udvikle virksomheders brand og kommercielle potentiale.

Læs mere om kernefortællingen og processen her

Oplæg og workshops
Jeg bliver ofte inviteret til at holde oplæg, som handler om positionering og kommunikation/PR – med udgangspunkt i kernefortællingen. Jeg afvikler desuden løbende workshops for Erhvervshus Hovedstaden og er fast underviser for ledere inden for hotel- og restaurationsbranchen i oplevelsesøkonomi hos Asnæs & Vangstrup.

Baggrund og relationer
Jeg har en baggrund som marketingchef på TV 2 og mediaplanlægger hos OMD. Gennem min karriere har jeg gennemført en række uddannelse – herunder bl.a.: Master i Oplevelsesledelse fra RUC, Kommunikation/Journalistik fra DMJX og Executive bestyrelsesuddannelse fra CBS. CV 2019 

Jeg sætter stor pris på gode og tætte relationer, og jeg har et stort netværk. På min vej møder jeg mange spændende mennesker. Flere af dem er eminente formidlere og gode historiefortællere. Gode relationer foredragsholdere