Ekspert i virksomhedens kernefortælling
Jeg hjælper virksomheder og organisationer med at få deres kernefortælling på plads, og dermed styrke deres evne til at kommunikere skarpt – internt som eksternt. Mit særlige fokus er at forstå, forenkle og forvandle virksomhedens styrkepositioner, formulere fortællingen og derefter aktivere fortællingen i organisationen. Kernefortællingen er virksomhedens “DNA”, og den tager altid udgangspunkt i virksomhedens strategi, forretningspotentiale og vigtigste interessenter. Mine særlige styrker er min evne til at forstå forretningspotentialet, tage kundeperspektivet og afdække virksomhedens særpræg. Og jeg befinder mig godt med at udfordre og udvikle virksomheders kommercielle potentiale.

Læs mere om kernefortællingen og processen her

Oplæg og workshops
Jeg bliver ofte inviteret til at holde oplæg og afvikle workshops, som handler om positionering, kommunikation/PR – med udgangspunkt i kernefortællingen. Jeg holder løbende workshops for Erhvervshus Hovedstaden og underviser desuden ledere inden for hotel- og restaurationsbranchen i oplevelsesøkonomi hos Asnæs & Vangstrup.

Baggrund og relationer
Jeg har en baggrund som marketingchef på TV 2 og mediaplanlægger hos OMD. Min uddannelsesmæssige baggrund er bl.a. Master i Oplevelsesledelse, Kommunikation/Journalistik og CBS Executive Bestyrelsesuddannelse. Jeg har et bredt netværk, og på min vej møder mange spændende mennesker. Flere af dem er eminente formidlere og gode historiefortællere. Læs mere om dem her: Gode relationer foredragsholdere