Online Masterclass - sådan kommer du i mål med din virksomheds nye kernefortælling

Stil skarpt og vind kunder

BizBuddy Academy er en online læringsplatform for iværksættere, solo-selvstændige samt ledere eller direktører, som ønsker at blive skarpere på deres virksomheds kernefortælling. I en verden med skiftende agendaer og øget konkurrence, er det afgørende at have styr på virksomhedens position og brandingafsæt. Hvad er det reelt virksomheden tilbyder? Hvor er den er på vej hen? Hvilken værdi skaber virksomheden egentlig for hvilke kunder?

På dette Masterclass online forløb om virksomhedens kernefortælling, får du konkrete værktøjer til, hvordan du kommer i mål med din virksomheds unikke kernefortælling. Og du får idéer til, hvordan du kan anvende fortællingen – både internt og eksternt. Gennem en struktureret proces får du indsigter, der skaber fundamentet for din historie. Vi stiller skarpt på din virksomheds omverden, kunder og konkurrenter. Du får også input til, hvordan du opbygger en kernefortælling og hvilke sproglige virkemidler, du skal være opmærksom på.

Din virksomheds kernefortælling er det manifest, som hjælper dig og din virksomhed med at sætte retning og skabe ro. Den giver overskud, så du kan fokusere på din forretning, og den hjælper dig med at kommunikere tydeligt til dine kunder. Fortællingen giver dig mulighed for at klippe i teksten, som du kan anvende i alle mulige sammenhænge. Det kan være SoMe historier, stillingsopslag, markedsføringsmateriale eller salgspitch. Kernefortællingen har mange anvendelsesmuligheder.

Underviser for BizBuddy Academy er Mette Dahl Juelner. Hun er en rutineret formidler og har afviklet mange workshops for iværksættere gennem Iværksætterdanmark. Derudover er hun underviser for Børsen Masterclass. Hendes særlige styrke, er hendes strukturerede proces, som er både logisk, forståelig og grundig. Den sikrer, at du får et solidt fundament for din unikke kernefortælling. Mette har mange års erfaring i at skrive kernefortællinger for virksomheder, foreninger og kommuner. Derudover er hun fast skribent for Erhvervsavisen Nordsjælland og bidragsyder til bøger om branding og markedsføring. Hendes baggrund er bl.a. marketingchef for TV 2 og mediaplanner hos OMD A/S. Hun er uddannet inden for markedsføring, journalistik og kommunikation.

BizBuddy Academy ønsker at udbrede kendskabet til kernefortællingen, og dens mange anvendelsesmuligheder, med lærerige og inspirerende forløb, der kan anvendes i praksis. Målet er at styrke ambitiøse og nysgerrige iværksættere, virksomhedsejere og ledere med at blive bedre til at skabe en rød tråd i deres branding, kommunikation og markedsføring. Læs mere om onlineforløbet her https://bizbuddy.dk/academy/