BOOTCAMP: ”Få styr på din virksomheds kernefortælling og sælg mere”
- Otte deltagere
- Deadline for tilmelding: den 16. marts
- Stort udbytte
Intensivt og målrettet forløb for selvstændige, iværksættere, ejerledere – og til dig som vil sælge mere, kommunikere skarpere og positionere din virksomhed tydeligere i markedet. Din virksomheds kernefortælling giver dig et forspring, så du kan sælge mere, kommunikere skarpere samt positionere og prioritere bedre end nogensinde.
På denne intensive BOOTCAMP over tre dage gør vi plads til otte deltagere. Vi har fokus på at gøre din kernefortælling skarp, og du får en lang række konkrete værktøjer, så du kan arbejde målrettet med pressen, skabe historier på sociale medier og fange dine kunders opmærksomhed.
Dit behov
- Du mangler tid, eller har ikke forudsætningerne, til at komme i gang med at få styr på din virksomheds DNA, hovedbudskaber og kernefortælling
- Du forstår vigtigheden i at differentiere sig overfor konkurrenter og vinde kunder – men du har svært ved at få øje på, hvor du skal starte, og hvem dine kunder reelt er
- Du leder efter processer, og mangler værktøjer, til at komme i gang med at positionere, sælge og brande din virksomhed bedre og tydeligere i markedet
- Du er klar over, at du bør have et bedre overblik over mulige kommunikationskanaler
- Du mangler et årshjul, så du bedre kan planlægge din kommunikationsindsats
- Du har behov for input og professionel sparring om din virksomheds muligheder og potentialer
- Du vil gerne udvide dit professionelle netværk og møde andre vækstorienterede ledere
Dit udbytte efter BOOTCAMPEN
- Du har skabt en ny og klar kernefortælling for din virksomhed ud fra dens styrkepositioner
- Du har styr på, hvem dine kunder er, og hvordan du skaber værdi for dem
- Du ved hvilke hovedbudskaber, du skal anvende for at ramme dine kunder
- Du har en færdig presseliste, og du er klar over, hvilke kommunikationskanaler du særligt skal fokusere på og anvende
- Du har formuleret din første pressemeddelelse, og du ved hvordan den skal opbygges
- Du har udarbejdet et klart og anvendelig årshjul, så du kan implementere din kommunikationsindsats og aktivere din virksomheds nye kernefortælling og DNA
- Du har været sammen med andre iværksættere, selvstændige eller ejerledere, som har inspireret dig – og som nu er en del af dit forretningsnetværk
Se programmet og læs hvordan du kommer med på holdet her: PROGRAM OG PRAKTIK