Hvem er I sponsor for – og hvorfor?

06.05-2021

I en verden med heftig reklamestøj, kan det være en god idé at tegne sponsorater, som et alternativ til at trænge igennem til de travle forbrugere. Sponsorater kan være både kommercielle og non-kommercielle. Det afgørende er, at I tegner sponsorater som både matcher jeres virksomheds DNA, får rakt ud til målgruppen og giver gevinst i forhold til jeres omdømme.

Hvordan kommunikerer du som leder på de sociale medier?

19.04-2021

Flere ledere kommunikerer på de sociale medier og anser det som en moderne og helt afgørende del af ledelsesrummet. Formålet er at skabe nærhed til modtagerne og få synliggjort væsentlige ledelsesbudskaber på en effektiv og personlig måde. Men hvad skal lederen være opmærksom på for at styrke de kommunikative evner og opnå gennemslagskraft på de sociale medier?

Gør jer klar til netværk når verden åbner sig igen

11.03-2021

Jeres virksomhed er afhængig af, hvad der sker i dens omverden. I bør løbende holde jer orienteret om aktuelle tendenser, nye samarbejdspartnere, interessante kundesegmenter og jeres konkurrenter. Hvis I bliver for meget hjemme på kontoret, risikerer I at blive alt for ”hjemmeblinde”. Og det gør det sværere for jer, at få øje på ny muligheder og potentielle trusler.

Den digitale transformation og jeres virksomheds DNA

11.02-2021

Corona krisen har på kort tid både udfordret og styrket vores digitale kompetencer. Den digitale modenhed er vokset, men hvordan går det med forankringen, og implementering af jeres digitale transformation i forhold til jeres mange interessenter?

Har Coronakrisen gjort jer mere innovative?

14.01-2021

2020 har i den grad været et udfordrende år. Flere virksomheder har dog formået at udvikle nye, og måske mere bæredygtige, forretningsmodeller på meget kort tid. Krisen har lært os, at det kan betale sig at have en smidig og innovativ tilgang til både strategi og drift. Hvordan er jeres innovationsevne? Og hvordan sikrer I større robusthed i krisetider?