Fra undskyldning til kundeloyalitet

16.11-2023

Alle virksomheder vil på et tidspunkt begå fejl, men det er måden, de håndterer disse fejl på, som virkelig tæller og kan ende med at styrke forholdet til kunderne. Kunder er generelt villige til at tilgive fejl, hvis virksomheden tager ansvar, præsenterer en oprigtig undskyldning og arbejder effektivt for at løse problemet.

”Robotten er nærmest blevet vores nye kollega”

27.09-2023

For at komme i gang med at anvende AI, handler det først og fremmest om at få afmystificeret teknologien og komme i gang med at lege på de forskellige platforme. Læs hvordan iværksættervirksomheden anvender kunstig intelligens til kommunikationsopgaver, og hvordan de forholder sig til dens begrænsninger.

Samarbejdet mellem PR og marketing er afgørende

16.06-2023

Samspillet mellem jeres PR og marketing aktiviteter er vigtigt. Begge discipliner er nødvendige for at forbedre relationen til jeres virksomheds mange interessenter – og sikre jer en stærk position i markedet. I bør både kende disciplinernes synergier og forskelle. Et årshjul kan være værktøjet, som hjælper jer med at skabe fælles overblik og retning.

”Liker” jeres medarbejdere jeres opslag?

04.05-2023

Fortællingen om det sted, hvor vi arbejder styrker vores personlige identitet. Vi er derfor i højere grad villige til at dele virksomhedens brand og historier med vores netværk. Eller er vi? Hvordan lyder jeres virksomheds fælles fortælling og hvordan engagerer I medarbejderne i jeres branding?

Lad os se, hvad ChatGPT skriver om sig selv

12.04-2023

Du har sikkert hørt om chatrobotten ChatGPT fra OpenAI. Hvis ikke, kan det være en rigtig god idé, at du tjekker den ud og lærer den bedre at kende. Eksperter udråber chatrobotten til at være en ”game changer” inden for kunstig intelligens (AI), og den kan få stor betydning i forhold til den måde, vi kommer til at arbejde på i vores virksomheder og brancher.