Artikler

Kampen om arbejdskraften tvinger virksomheder til at tænke nyt

26.06-2025

Kampen om medarbejderne er intens, og det er ikke kun en dansk udfordring – det er en global konkurrence, hvor både virksomheder og hele nationer forsøger at tiltrække den samme arbejdskraft. Det gør det endnu vigtigere, at virksomheder ikke bare fokuserer på, hvad de har brug for – men også på, hvordan de fremstår. Og her bliver employer branding en afgørende disciplin.

Nøglen til krisernes nye normal

20.02-2025

Når virksomheder står over for uforudsigelige udfordringer og hurtige forandringer, er ledelseskommunikation en altafgørende faktor.

Er jeres virksomhed ramt af ”hjemmeblindhed”?

14.11-2024

Man kan undre sig over, at mange ledere endnu ikke har fået styr på virksomhedens særlige ”om os”. Mon det er fordi hverdagen har taget over og ”hjemmeblindheden” stille og roligt har sneget sig ind på ledelsesgangen? 

Fra undskyldning til kundeloyalitet

16.11-2023

Alle virksomheder vil på et tidspunkt begå fejl, men det er måden, de håndterer disse fejl på, som virkelig tæller og kan ende med at styrke forholdet til kunderne. Kunder er generelt villige til at tilgive fejl, hvis virksomheden tager ansvar, præsenterer en oprigtig undskyldning og arbejder effektivt for at løse problemet.

”Robotten er nærmest blevet vores nye kollega”

27.09-2023

For at komme i gang med at anvende AI, handler det først og fremmest om at få afmystificeret teknologien og komme i gang med at lege på de forskellige platforme. Læs hvordan iværksættervirksomheden anvender kunstig intelligens til kommunikationsopgaver, og hvordan de forholder sig til dens begrænsninger.