Artikler

Et fængende foto kan bane vej for jeres gode historie

17.11-2022

Det kan være svært at trænge igennem redaktionernes nåleøje. For at gøre sin pressemeddelelse så attraktiv som muligt, gælder det om at kunne vinkle sin historie så skarpt som muligt, men det handler også om at kunne levere færdigt og godt billede materiale, som både fanger øjet og underbygger jeres budskaber.

Skab forretning med podcasts

24.10-2022

Skab forretning med podcasts. Flere virksomheder anvender i højere grad podcasts som en kommerciel kommunikations- og markedsføringskanal, hvor der er begrænset støj – og en unik mulighed for at producere indhold rettet mod de travle forbrugere. Måske var det noget for jer?

Er I ramt af greenhushing?

22.09-2022

Frygten for at af blive ramt af en shitstorm på de sociale medier, og blive kritiseret for greenwashing, kan betyde at virksomheden helt undlader at fortælle om deres eller fine og veldokumenterede grønne tiltag. De går i ”flyverskjul”, og begår såkaldt greenhusing, fordi de er bange for anklager. Det er ærgerligt, men der findes heldigvis råd for at holde sig inden for reglerne og være i stand til at kunne synliggøre sine tiltag på en lovmæssig og ordentlig måde.

Er jeres digitale strategi en del af jeres forretningsstrategi?

25.08-2022

Digitalisering fik et ekstra skub under Corona-pandemien. Vi handler, kommunikerer og ordner flere og flere ting over nettet. Mange virksomheder nedprioriterer dog stadigvæk arbejdet med den digitale strategi og har måske slet ikke overvejet, at få digitalisering integrereret som en naturlig del af forretningsstrategien.

Målret jeres markedsføring overfor særlige segmenter

04.07-2022

Markedsføring drejer sig basalt set om at tilfredsstille kundernes behov og ønsker. Men kunderne er forskellige og dermed langt fra homogene i forhold til ønskerne til vores produkter eller services. Vil I forbedre jeres markedsføringsindsats, kan I med fordel opdele jeres kunder i nogle ensartede grupper – såkaldte segmenter.