Hvordan skaber I menneskelige brands?

10.02-2022

Jeres såkaldte ”tone of voice” kan bidrage positivt til jeres positionering og brande jer skarpere i en konkurrencepræget og dynamisk verden. Hvad er jeres fælles stemme, og hvordan kommer I frem til den?

Hvordan bærer I den grønne agenda ud i verden?

13.01-2022

Hvis I er kommet godt i gang med at handle på den bæredygtige agenda, bør I kigge på, hvordan det forenes med jeres fælles DNA/kernefortælling, og hvordan I italesætter jeres indsatsområder til jeres mange interessenter.

Loyale kunder går op i service og dialog – ikke pris

04.01-2022

Vil I skabe flere loyale kunder, kan det i de fleste tilfælde betale sig at investere i eksisterende kunder fremfor at tiltrække nye. Analyser peger på, at det i gennemsnit tager tre år, før der er break-even på en kunde. Loyalitetsundersøgelser viser også at den primære årsag til, at kunderne forlader jer, ikke handler om prisen på jeres produkt eller ydelse, men i højere grad manglende service og dialog

Undgå salgstaler i jeres pressemeddelelser

02.12-2021

En pressemeddelelse skal være så objektiv som mulig. Jo mere jeres formuleringer og vinkling ligner en journalistisk artikel eller nyhed, jo bedre. Kernefortællingen er jeres støtteredskab i arbejdet med pressen.

Hvordan lykkes I med jeres e-mail kampagner?

11.10-2021

E-mail marketing er blevet en væsentlig del af det kommercielle arbejde for mange virksomheder. Men hvad kan I gøre for at få kunderne til at klikke videre – og sikre, at de i sidste ende køber jeres produkter eller ydelser?