Den digitale transformation og jeres virksomheds DNA
11.02-2021Corona krisen har på kort tid både udfordret og styrket vores digitale kompetencer. Den digitale modenhed er vokset, men hvordan går det med forankringen, og implementering af jeres digitale transformation i forhold til jeres mange interessenter?
Har Coronakrisen gjort jer mere innovative?
14.01-20212020 har i den grad været et udfordrende år. Flere virksomheder har dog formået at udvikle nye, og måske mere bæredygtige, forretningsmodeller på meget kort tid. Krisen har lært os, at det kan betale sig at have en smidig og innovativ tilgang til både strategi og drift. Hvordan er jeres innovationsevne? Og hvordan sikrer I større robusthed i krisetider?
Hvem bringer jeres historier ud i verden?
01.12-2020Kommunikation er en integreret del af alt det, jeres virksomheden laver. Interessentanalysen et godt værktøj til at stille skarpere på, hvem I kommunikerer til og hvordan I skal kommunikere. Jo mere I interesserer jer for jeres interessenter, jo bedre bliver I til at kommunikere og få bragt jeres gode historier ud i verden.
Jeres nye website: Hvem skal I vælge og hvad er planen?
21.10-2020Websites udkommer i mange varianter og kan have mange forskellige formål. Men det at skabe og udvikle et website, kan være udfordrende. Mange virksomheder mangler ressourcerne eller har måske svært ved at finde ud af, hvordan de kommer i gang. Det kan det være udfordrende at få overblik over de bedst egnede samarbejdspartnere, planer og systemer. Start med behovsafdækningen og bryd dernæst processen ned i fem faser.
Undgå rygtedannelse og skab tryghed
07.10-2020Den interne kommunikations formål er at vedligeholde og skabe gode relationer mellem virksomheden og dens medarbejdere. Derudover bidrager kommunikationen til virksomhedens selvforståelse, og den er med til at italesætte virksomhedens idégrundlag, vision, værdier og forretningsgrundlag. Lykkedes den interne kommunikation, vil medarbejderne være mere motiverede og villige til at samarbejde. Den interne kommunikation bidrager også til at undgår rygtedannelser og skabe tryghed. Hvordan arbejder I med jeres interne kommunikation?