Hvad skal jeres marketingstrategi indeholde?
22.09-2020Det er ikke nok, at I gør jer nogle løse tanker om, hvordan I skal sælge og markedsføre jeres produkter eller ydelser. Retningen og målene bør formuleres i en overskuelig og forståelig strategi. Strategien hjælper jer med at præcisere indsatsområder og holde jer fast i at gøre det, I har aftalt.
Hvad gør jeres virksomhed speciel?
26.08-2020I en dynamisk, global og meget omskiftelig verden med konstant teknologisk udvikling er det vigtigere end nogensinde, at virksomheder sætter flaget og får præciseret over for sig selv og sin omverden, hvor de kommer fra, hvor de står, og hvor de vil hen.
Virksomhedens sammenhængskraft efter corona-krisen
16.06-2020Corona-krisen udfordrer den måde, vi normalt driver forretning på. Innovative virksomheder har i en fart omstillet produktionen, tilpasset servicedesignet og i det hele taget revurderet forretningsmodellen. En hurtig omstilling, og en sikker genrejsning, vil særligt lykkes for de virksomheder, som har et tydeligt DNA og en kernefortælling, der støtter og styrker virksomhedens sammenhængskraft.
Hvorfor kommer kunderne til jer?
12.05-2020Hvis I vil øge jeres muligheder for at påvirke jeres salg positivt, er det en god idé at have et indgående kendskab til jeres kundes købsmotiver. Hvad giver reelt mening for jeres kunder? Hvem er med i købsbeslutningen? Hvad inspirerer jeres kunder? Hvilken shoppetype er jeres kunder? På den måde kan I blive klogere på hele kunderejsen og på, hvilke kommunikationskanaler som egner sig bedst til jer og jeres kunder.
Brandingstrategi – produkt eller virksomhed?
25.03-2020En brandingstrategi kan være afgørende for jeres virksomheds fremtid og overlevelse. I bør overveje, og beslutte, hvad I skal brande. Helt grundlæggende handler beslutningen om, hvorvidt det er jeres virksomhed, jeres produkter/ydelser eller begge dele, som I skal brande.