Artikler
Målret jeres markedsføring overfor særlige segmenter
04.07-2022Markedsføring drejer sig basalt set om at tilfredsstille kundernes behov og ønsker. Men kunderne er forskellige og dermed langt fra homogene i forhold til ønskerne til vores produkter eller services. Vil I forbedre jeres markedsføringsindsats, kan I med fordel opdele jeres kunder i nogle ensartede grupper – såkaldte segmenter.
Markedsindsigt kan være afgørende for jeres overlevelse
02.06-2022I omskiftelig verden med nye agendaer, usikkerhed og uforudsete problematikker, kan det være udfordrende at skabe efterspørgsel og bevare evnen til at tiltrække kundernes opmærksomhed. Måske er det vigtigere end nogensinde, at I får indsamlet en dyb og bred viden om jeres situation og marked for at stå endnu stærkere i konkurrencen om kunderne.
Hvad ”trigger” jeres kunder?
05.05-2022Hvad ”trigger” jeres kunder? Hvilke kontaktpunkter bør I optimere eller udvikle? Og hvem tager egentlig den endelige købsbeslutning?
Tilbud ønskes: Online forløb om virksomhedens kernefortælling
25.04-2022BizBuddy ønsker at udvikle sin digitale tilstedeværelse med et målrettet online- og læringsforløb. BizBuddy har specialiseret sig i at formulere kernefortællinger for organisationer og virksomheder – i alle størrelser og for alle brancher. Én af virksomhedens forretningsområder er formidlings- og undervisningsdelen. Den skal nu digitaliseres. Er det mon noget, I kan hjælpe med – og
Sådan skaber I synlighed i pressen
25.04-2022Hvis I ønsker at opbygge og bevare et professionelt og godt forhold til medierne, er en gennemarbejdet pressestrategi et rigtig godt værktøj. Den er med til at definere jeres mål omkring jeres presseindsats, og den sætter retning for, hvordan I opnår målene.