Tilbud ønskes: Online forløb om virksomhedens kernefortælling
25.04-2022BizBuddy ønsker at udvikle sin digitale tilstedeværelse med et målrettet online- og læringsforløb. BizBuddy har specialiseret sig i at formulere kernefortællinger for organisationer og virksomheder – i alle størrelser og for alle brancher. Én af virksomhedens forretningsområder er formidlings- og undervisningsdelen. Den skal nu digitaliseres. Er det mon noget, I kan hjælpe med – og
Sådan skaber I synlighed i pressen
25.04-2022Hvis I ønsker at opbygge og bevare et professionelt og godt forhold til medierne, er en gennemarbejdet pressestrategi et rigtig godt værktøj. Den er med til at definere jeres mål omkring jeres presseindsats, og den sætter retning for, hvordan I opnår målene.
Kernefortællingen er jeres ankerpunkt i en omskiftelig verden
16.03-2022I en globaliseret verden med kriser, øget konkurrence og accelererende megatrends, er en stærk kernefortælling vigtigere end nogensinde. Den sætter retningen, styrker jeres sammenhængskraft og markerer jeres markedsposition. En skarp kernefortælling er relevant for alle organisationer og et vigtigt redskab til at fortælle jer selv og jeres omverden, hvem I er noget for – og hvor I skal hen.
Hvordan skaber I menneskelige brands?
10.02-2022Jeres såkaldte ”tone of voice” kan bidrage positivt til jeres positionering og brande jer skarpere i en konkurrencepræget og dynamisk verden. Hvad er jeres fælles stemme, og hvordan kommer I frem til den?
Hvordan bærer I den grønne agenda ud i verden?
13.01-2022Hvis I er kommet godt i gang med at handle på den bæredygtige agenda, bør I kigge på, hvordan det forenes med jeres fælles DNA/kernefortælling, og hvordan I italesætter jeres indsatsområder til jeres mange interessenter.