Få dokumentationen på plads, inden I kommunikerer grønt

11.03-2023

Forbruget af produkter, energi og ressourcer har været markant stigende siden industrialiseringen. Det har belastet miljøet og skabt et behov for at arbejde målrettet mod reduktion af forureninger fra både bortskaffelsesindustrien og den producerede industri. For at få klarhed over, hvilke miljømæssige konsekvenser et produkt giver, bør man derfor foretage en vurdering gennem hele produktet livscyklus. Denne analyse kaldes LCA og bør være på plads, inden I kommunikerer grønne løsninger.

Skriver I, så vi forstår det?

10.02-2023

Alle virksomheder kommunikerer med deres kunder på skrift. Men det er ikke altid så let at skrive i et enkelt og præcist sprog, så alle forstår, hvad der menes. Sproget er en vigtig konkurrenceparameter, og I bør derfor sætte fokus på, hvordan og hvad I skriver.

Gode kunderelationer er god forretning

24.01-2023

Succesfulde virksomheder forstår, at nøglen til vækst ligger i langvarige kunderelationer. Det handler om at opbygge, pleje og styrke kunderelationer. Men hvordan gør I det? Måske skal I kigge nærmere på relationsmarkedsføring. Forstå, beløn og involver.

Et fængende foto kan bane vej for jeres gode historie

17.11-2022

Det kan være svært at trænge igennem redaktionernes nåleøje. For at gøre sin pressemeddelelse så attraktiv som muligt, gælder det om at kunne vinkle sin historie så skarpt som muligt, men det handler også om at kunne levere færdigt og godt billede materiale, som både fanger øjet og underbygger jeres budskaber.

Skab forretning med podcasts

24.10-2022

Skab forretning med podcasts. Flere virksomheder anvender i højere grad podcasts som en kommerciel kommunikations- og markedsføringskanal, hvor der er begrænset støj – og en unik mulighed for at producere indhold rettet mod de travle forbrugere. Måske var det noget for jer?