Hvordan lykkes I med jeres e-mail kampagner?

11.10-2021

E-mail marketing er blevet en væsentlig del af det kommercielle arbejde for mange virksomheder. Men hvad kan I gøre for at få kunderne til at klikke videre – og sikre, at de i sidste ende køber jeres produkter eller ydelser?

Shit, vi er havet i en storm

23.09-2021

En shitstorm er et andet ord for en stor mængde negativ mediedækning, klageregn eller dårlig omtale. Den værste form for shitstorm kan være ret ukontrollerbar. I værste fald kan den true virksomhedens fremtid og eksistensgrundlag. Alle virksomheder er derfor principielt i skudlinje for negativ omtale og må derfor forholde sig til, hvordan sådan en krise håndteres.

Hvordan ”brændemærker” I jer til succes?

12.08-2021

Branding er virksomhedens særlige profil. Målet er at skabe et afsæt, hvor I på en positiv måde skiller jer ud fra jeres konkurrenter. Et stærkt brand kan have en positiv indvirkning på jeres virksomhedens markedsværdi. Men hvad er fundamentet for et stærkt brand?

Har I styr på jeres medieplanlægning?

21.06-2021

Hvis I vil lykkes med jeres markedsføring, bør I allokere tid og ressourcer på at få defineret og planlagt jeres mediestrategi og -plan. Det giver jer et overblik, er nemmere at måle på og medvirker forhåbentlig til, at I opnår de resultater, I ønsker for at få positioneret jer stærkere i markedet – og får skabt øget salg for jeres produkter eller ydelser.

Hvem er I sponsor for – og hvorfor?

06.05-2021

I en verden med heftig reklamestøj, kan det være en god idé at tegne sponsorater, som et alternativ til at trænge igennem til de travle forbrugere. Sponsorater kan være både kommercielle og non-kommercielle. Det afgørende er, at I tegner sponsorater som både matcher jeres virksomheds DNA, får rakt ud til målgruppen og giver gevinst i forhold til jeres omdømme.