Jeres nye website: Hvem skal I vælge og hvad er planen?

21.10-2020

Websites udkommer i mange varianter og kan have mange forskellige formål. Men det at skabe og udvikle et website, kan være udfordrende. Mange virksomheder mangler ressourcerne eller har måske svært ved at finde ud af, hvordan de kommer i gang. Det kan det være udfordrende at få overblik over de bedst egnede samarbejdspartnere, planer og systemer. Start med behovsafdækningen og bryd dernæst processen ned i fem faser.

Undgå rygtedannelse og skab tryghed

07.10-2020

Den interne kommunikations formål er at vedligeholde og skabe gode relationer mellem virksomheden og dens medarbejdere. Derudover bidrager kommunikationen til virksomhedens selvforståelse, og den er med til at italesætte virksomhedens idégrundlag, vision, værdier og forretningsgrundlag. Lykkedes den interne kommunikation, vil medarbejderne være mere motiverede og villige til at samarbejde. Den interne kommunikation bidrager også til at undgår rygtedannelser og skabe tryghed. Hvordan arbejder I med jeres interne kommunikation?

Hvad skal jeres marketingstrategi indeholde?

22.09-2020

Det er ikke nok, at I gør jer nogle løse tanker om, hvordan I skal sælge og markedsføre jeres produkter eller ydelser. Retningen og målene bør formuleres i en overskuelig og forståelig strategi. Strategien hjælper jer med at præcisere indsatsområder og holde jer fast i at gøre det, I har aftalt.

Hvad gør jeres virksomhed speciel?

26.08-2020

I en dynamisk, global og meget omskiftelig verden med konstant teknologisk udvikling er det vigtigere end nogensinde, at virksomheder sætter flaget og får præciseret over for sig selv og sin omverden, hvor de kommer fra, hvor de står, og hvor de vil hen.

Virksomhedens sammenhængskraft efter corona-krisen

16.06-2020

Corona-krisen udfordrer den måde, vi normalt driver forretning på. Innovative virksomheder har i en fart omstillet produktionen, tilpasset servicedesignet og i det hele taget revurderet forretningsmodellen. En hurtig omstilling, og en sikker genrejsning, vil særligt lykkes for de virksomheder, som har et tydeligt DNA og en kernefortælling, der støtter og styrker virksomhedens sammenhængskraft.