Kommunikation på de sociale medier
24.10-2017De fleste virksomheder har opdaget fordelene ved at kommunikere med kunderne via de sociale medier. Arbejdet med synliggørelse af virksomheden på de sociale mediere er et langt og sejt træk. Dem med det mest relevante indhold vinder gamet. Men hvordan skaber I dialog med de kritiske og travle forbrugere?
Sådan laver I et pressekit
26.09-2017De fleste virksomheder drømmer om positiv omtale. Mange virksomheder har endnu ikke opdaget fordelene ved at etablere et såkaldt pressekit.
Når kunderne klager
07.06-2017Hvis kunderne mister tilliden til virksomheden, går det ud over relationen og dermed forretningen. Det er virksomhedens opgave at bevare en god relation til kunderne og hele tiden tage kundeklagerne seriøst.
Totaloplevelsen skaber forretning
24.05-2017Det er op til jer at skabe rammerne for mindeværdige kundeoplevelser. Et målrettet arbejde på at skabe totaloplevelser kan give jer et forspring – og være med til at positionere jer tydeligere i jeres branche.
Skab stærke forretningskoncepter og vind kunder
01.05-2017Mange virksomheder har for længst opdaget, at det kan være en god idé at arbejde med koncepter. Grundlæggende er et koncept en idé eller en plan, som man inkorporerer i sit strategiske, operationelle og taktiske arbejde. Bæredygtige koncepter bygger på flere elementer, men kunsten er at få elementerne til at spille sammen.