God kundeservice kræver indsigt

26.04-2016

Har I ofte en personlig og tæt kontakt med jeres kunder, er det altafgørende, at I har styr på jeres kundeservice. Flere virksomheder anser service som en stor del af deres markedsføring- og brandingafsæt, og mange virksomheder er heldigvis blevet rigtig gode til at træne deres personale og se fordele i at fokusere på, hvordan

Hvordan ser jeres presseliste ud?

30.03-2016

Hvis I ønsker at styrke jeres synlighed i medierne, er det vigtigt at have jeres presseliste på plads. Den danner grundlag for det strukturerede arbejde med pressen, og den støtter jeres overblik i forhold til medievalg, udgivelsesfrekvenser og kontaktdata. Presselisten er et dynamisk værktøj, og den bør hele tiden opdateres. Medielandskabet ændrer sig løbende, og

Stærk kultur skaber et stærkt brand

08.03-2016

Vil man vinde kunder, tiltrække de rigtige medarbejdere og skabe et solidt brand, kan en stærk virksomhedskultur være afgørende.  Kulturen er båret af værdier, og de er fundamentet for virksomhedens sammenhængskraft – internt som eksternt. Det sværeste arbejde med at skabe en unik virksomhedskultur er som regel ikke det at indse fordelene ved at have

Vind kunder med prototyper

23.02-2016

Hvis I ønsker at udvikle nye forretningsmodeller eller produkter, kan anvendelse af prototyper være et godt værktøj. Her kan abstrakte idéer gøres mere håndgribelige og overskuelige. Arbejdet med prototyper kan også anvendes til virksomheder, som leverer services eller ønsker et alternativt værktøj til strategiarbejdet. Print produktet Oprindelig tænker vi prototyper i forbindelse med ingeniør– og

Hvilken værdi leverer I til jeres kunder?

26.01-2016

Når I skal sælge jeres produkt eller service til jeres kunder, bør I grundlæggende have styr på, hvorfor de vælger jer, og hvordan I skiller jer ud? Mange virksomheder har for meget fokus på produktets egenskaber og for lidt på, hvad kunden oplever som nytteværdi. I bør kigge grundigt på, hvilket udbytte jeres kunder får