Er jeres virksomhed ramt af ”hjemmeblindhed”?
14.11-2024Man kan undre sig over, at mange ledere endnu ikke har fået styr på virksomhedens særlige ”om os”. Mon det er fordi hverdagen har taget over og ”hjemmeblindheden” stille og roligt har sneget sig ind på ledelsesgangen?
Fra undskyldning til kundeloyalitet
16.11-2023Alle virksomheder vil på et tidspunkt begå fejl, men det er måden, de håndterer disse fejl på, som virkelig tæller og kan ende med at styrke forholdet til kunderne. Kunder er generelt villige til at tilgive fejl, hvis virksomheden tager ansvar, præsenterer en oprigtig undskyldning og arbejder effektivt for at løse problemet.
”Robotten er nærmest blevet vores nye kollega”
27.09-2023For at komme i gang med at anvende AI, handler det først og fremmest om at få afmystificeret teknologien og komme i gang med at lege på de forskellige platforme. Læs hvordan iværksættervirksomheden anvender kunstig intelligens til kommunikationsopgaver, og hvordan de forholder sig til dens begrænsninger.
Samarbejdet mellem PR og marketing er afgørende
16.06-2023Samspillet mellem jeres PR og marketing aktiviteter er vigtigt. Begge discipliner er nødvendige for at forbedre relationen til jeres virksomheds mange interessenter – og sikre jer en stærk position i markedet. I bør både kende disciplinernes synergier og forskelle. Et årshjul kan være værktøjet, som hjælper jer med at skabe fælles overblik og retning.
”Liker” jeres medarbejdere jeres opslag?
04.05-2023Fortællingen om det sted, hvor vi arbejder styrker vores personlige identitet. Vi er derfor i højere grad villige til at dele virksomhedens brand og historier med vores netværk. Eller er vi? Hvordan lyder jeres virksomheds fælles fortælling og hvordan engagerer I medarbejderne i jeres branding?