Hvad ”trigger” jeres kunder?

05.05-2022

Hvad ”trigger” jeres kunder? Hvilke kontaktpunkter bør I optimere eller udvikle? Og hvem tager egentlig den endelige købsbeslutning?

Tilbud ønskes: Online forløb om virksomhedens kernefortælling

25.04-2022

BizBuddy ønsker at udvikle sin digitale tilstedeværelse med et målrettet online- og læringsforløb. BizBuddy har specialiseret sig i at formulere kernefortællinger for organisationer og virksomheder – i alle størrelser og for alle brancher. Én af virksomhedens forretningsområder er formidlings- og undervisningsdelen. Den skal nu digitaliseres. Er det mon noget, I kan hjælpe med – og

Sådan skaber I synlighed i pressen

25.04-2022

Hvis I ønsker at opbygge og bevare et professionelt og godt forhold til medierne, er en gennemarbejdet pressestrategi et rigtig godt værktøj. Den er med til at definere jeres mål omkring jeres presseindsats, og den sætter retning for, hvordan I opnår målene.

Kernefortællingen er jeres ankerpunkt i en omskiftelig verden

16.03-2022

I en globaliseret verden med kriser, øget konkurrence og accelererende megatrends, er en stærk kernefortælling vigtigere end nogensinde. Den sætter retningen, styrker jeres sammenhængskraft og markerer jeres markedsposition. En skarp kernefortælling er relevant for alle organisationer og et vigtigt redskab til at fortælle jer selv og jeres omverden, hvem I er noget for – og hvor I skal hen.

Hvordan skaber I menneskelige brands?

10.02-2022

Jeres såkaldte ”tone of voice” kan bidrage positivt til jeres positionering og brande jer skarpere i en konkurrencepræget og dynamisk verden. Hvad er jeres fælles stemme, og hvordan kommer I frem til den?