Loyale kunder går op i service og dialog – ikke pris
04.01-2022Vil I skabe flere loyale kunder, kan det i de fleste tilfælde betale sig at investere i eksisterende kunder fremfor at tiltrække nye. Analyser peger på, at det i gennemsnit tager tre år, før der er break-even på en kunde. Loyalitetsundersøgelser viser også at den primære årsag til, at kunderne forlader jer, ikke handler om prisen på jeres produkt eller ydelse, men i højere grad manglende service og dialog
Undgå salgstaler i jeres pressemeddelelser
02.12-2021En pressemeddelelse skal være så objektiv som mulig. Jo mere jeres formuleringer og vinkling ligner en journalistisk artikel eller nyhed, jo bedre. Kernefortællingen er jeres støtteredskab i arbejdet med pressen.
Hvordan lykkes I med jeres e-mail kampagner?
11.10-2021E-mail marketing er blevet en væsentlig del af det kommercielle arbejde for mange virksomheder. Men hvad kan I gøre for at få kunderne til at klikke videre – og sikre, at de i sidste ende køber jeres produkter eller ydelser?
Shit, vi er havet i en storm
23.09-2021En shitstorm er et andet ord for en stor mængde negativ mediedækning, klageregn eller dårlig omtale. Den værste form for shitstorm kan være ret ukontrollerbar. I værste fald kan den true virksomhedens fremtid og eksistensgrundlag. Alle virksomheder er derfor principielt i skudlinje for negativ omtale og må derfor forholde sig til, hvordan sådan en krise håndteres.
Hvordan ”brændemærker” I jer til succes?
12.08-2021Branding er virksomhedens særlige profil. Målet er at skabe et afsæt, hvor I på en positiv måde skiller jer ud fra jeres konkurrenter. Et stærkt brand kan have en positiv indvirkning på jeres virksomhedens markedsværdi. Men hvad er fundamentet for et stærkt brand?